Systém řízení kvality je specifický soubor procesů, který pomáhá naší společnosti dosáhnout požadované úrovně služeb. Primárním cílem společnosti je poskytovat kvalitní služby za dodržení vysoké míry bezpečnosti.
Vážení zákazníci! Usilujeme o poskytování služeb vysoké kvality, proto Vás prosíme o vyplnění krátkého dotazníku, který je pro nás zpětnou vazbou. Nemusíte vyplňovat všechny údaje, ale čím přesnější hodnocení nám poskytnete, tím lépe budeme schopni vyhodnotit případné nedostatky a aplikovat nápravná či preventivní opatření. Vaše názory jsou pro nás podkladem pro neustálé zlepšování. Děkujeme.
Jihočeské letiště České Budějovice a.s. Pro své hodnocení použijte prosím stupnici od 1 do 3: 1 = velmi spokojen. 2 = spokojen. 3 = nespokojen. Hodnocení 0 použijte v případě, že daný bod nelze z Vaší strany zhodnotit.
Zákazník
Objednané služby
Jak jste byli spokojeni s komunikací při objednávání služeb? Jak jste byli spokojeni s rychlostí a řešením Vašich specifických požadavků? Jak jste byli spokojeni s komunikací s dispečery AFIS? Jak jste spokojeni s dostupností informací o našich službách? Jak jste spokojeni se zázemím pro posádky? Jak jste spokojeni s odbornou a profesionální stránkou našich pracovníků? Jak jste byli spokojeni s reakcí a řešením Vašich připomínek, popř. stížností či reklamace?
Vaše náměty a připomínky
Firma*
Kontaktní osoba*
Jméno a adresa zákazníka*
Město*
PSČ*
Telefon*
Email*
Poznámky*
Reklamovaný produkt / služba*
Datum nákupu / Vystavení faktury
Číslo faktury
Popis problému*